Steve studeerde af als Master in Music, maar zette zijn eerste muzikale passie aan de kant om verder te studeren aan de KUL en aan Vlerick Business School en zich in Digital Marketing & Strategie te specialiseren. Hij startte als pioneer bij het webanalytics technologie bedrijf Nedstat en koos na enkele E-Commerce management functies (bij 3Suisses, Tadaaz, Unigro) voor de boeiende gezondheidssector. Steve drijft als E-Business & Digital Transformation Manager de digitale roadmap bij Partena ziekenfonds en gebruikt zijn muzikale passie om als innovatie storyteller mee te bouwen aan de Digital Future van Healthcare.
June 2001 | Marketing Consultant Diract NV
October 2005 | Sr. Account Manager Nedstat Benelux
October 2008 | Sr. Web Analytics Consultant bSeen
April 2010 | Business Development Manager bSeen
March 2011 | Business Intelligence Manager @Netlash-bSeen
Januari 2012 | Netlash-bSeen wordt Wijs
Januari 2012 | E-Commerce & Webshop Manager GROUPE 3Suisses
Februari 2013 | Marketing & E-Commerce Director BUROMAC & Tadaaz
November 2013 | Sr. Account Executive bij Claerhout Communicatiehuis nv
Februari 2014 | Online Manager & Strategie Adviseur bij de Landsbond der Christelijke Mutualiteiten
December 2017 | E-Business & Digital Transformation manager bij Partena
Vandaag is mijn werk de combinatie van mijn 2 opleidingen geworden : Net zoals de interpretatie van een muziekpartituur de uitvoering ervan drijft, is web analyse het inzicht dat E-Business en Transformation stuurt in de juiste richting. Een gepassioneerde focus op de digitale business opportuniteiten door analyse van data, identificatie van het gedrag van site bezoekers en het strategisch concluderen van de acties en TODO’s zijn dé belangrijkste mijlpalen in het DIGITAL TRANSFORMATION veld anno 2019.