E-Commerce Manager

Steve studeerde af als Master in Music, maar zette zijn eerste muzikale passie aan de kant om verder te studeren aan de KUL en aan Vlerick Business School en zich in Digital Marketing & Strategie te specialiseren. Hij startte als pioneer bij het webanalytics technologie bedrijf Nedstat en koos na enkele E-Commerce management functies (bij 3Suisses, Tadaaz, Unigro) voor de boeiende wereld van Digitale Transformatie in de gezondheidssector. 12jaar werkte hij als E-Business & Digital Transformation Manager de digitale roadmap uit bij CM, bij Partena ziekenfonds en later bij Helan. Hij gebruikt zijn muzikale passie om als innovatie storyteller mee te bouwen aan de Digital Future van Healthcare. Sinds september 2023 neemt bij de CMO (Chief Marketing Officer) op en leidt bij het Marketing-Communicatie-Digital team bij het ambitieuze bedrijf ATTENTIA.

June 2001 | Marketing Consultant Diract NV

October 2005 | Sr. Account Manager Nedstat Benelux

October 2008 | Sr. Web Analytics Consultant bSeen

April 2010 | Business Development Manager bSeen

March 2011 | Business Intelligence Manager @Netlash-bSeen

Januari 2012 | Netlash-bSeen wordt Wijs

Januari 2012 | E-Commerce & Webshop Manager GROUPE 3Suisses

Februari 2013 | Marketing & E-Commerce Director BUROMAC & Tadaaz

November 2013 | Sr. Account Executive bij Claerhout Communicatiehuis nv

Februari 2014 | Online Manager & Strategie Adviseur bij de Landsbond der Christelijke Mutualiteiten

December 2017 | E-Business & Digital Transformation manager bij Partena (Fusie met OZ tot HELAN in 2021)

September 2023 | CMO bij Attentia (Manager Marketing, Communicatie & Digital)

“Vandaag is mijn werk de combinatie van mijn 2 opleidingen geworden : Net zoals de interpretatie van een muziekpartituur de uitvoering ervan drijft, is web analyse het inzicht dat E-Business, Marketing en Transformation stuurt in de juiste richting. Een gepassioneerde focus op de digitale business opportuniteiten door analyse van data, identificatie van het gedrag van site bezoekers en het strategisch concluderen van de acties en TODO’s zijn dé belangrijkste mijlpalen in het DIGITAL TRANSFORMATION veld anno 2024.”

Leave a Reply